Remou Bellpuig - Cap a una política municipal d'esquerres

Aquestes jornades sorgeixen a partir d'una proposta de la CUP als altres partits d'esquerres de Bellpuig: ERC i Objectiu 2015. La idea era poder treballar plegats en organitzar una dinàmica participativa on, independentment de partits i sigles, persones amb una sensibilitat d'esquerres poguessin opinar sobres les polítiques municipals i fer propostes

En aquest sentit, s'ha treballat conjuntament per definir 5 eixos temàtics a partir dels quals les persones que assisteixin a les jornades puguin debatre obertament.  Aquest eixos són:

1- Urbanisme, agricultura i ecologia

2- Economia i desenvolupament local

3- Benestar social i col·lectius vulnerables

4- Educació i joventut

5- Cultura, esports i festes

En la sessió del dia 11 de gener es farà una dinàmica de grups per tal de fer una diagnosi de punts forts i punts febles de la política municipal.

El proper dia 25 de gener, a partir de les reflexions copsades en la sessió anterior, es definiran propostes concretes.

Aquestes propostes es faran arribar a tots els participants i a més, s'editarà un futlletó que es podrà consultar de forma pública amb l'objectiu que aquest pugui ser utilitzar com a referència o full de ruta de cara a les properes eleccions municipals.